Janowiec Wielkopolski
  • Czcionka
  • Czcionka Czcionka Czcionka
  • kontrast
  • Contrast normal Highcontrast1 Highcontrast2 Highcontrast3
  • Widok
  • Stały układUkad wski Szeroki układUkad szeroki
  • Mapa
  • BIP
  • Start
  • Aktualności
  • Informacje o M-GOPS
    • Informacje ogólne
    • Programy i projekty
    • Sprawozdawczość
    • Uchwały Rady Miejskiej
  • Uzyskanie pomocy
  • Kontakt
  • Start
  • Aktualności
  • Informacje o M-GOPS
    • Informacje ogólne
    • Programy i projekty
    • Sprawozdawczość
    • Uchwały Rady Miejskiej
  • Uzyskanie pomocy
  • Kontakt
  • Wyszukaj
    • Jesteś tutaj:  
    • Start
    • Aktualności
    • Zarządzenie Nr 30/2018 z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy.

    Archiwalna strona Miasta i Gminy Janowiec Wielkopolski

    Archiwalna strona internetowa Miasta i Gminy Janowiec Wielkopolski, aktualizowana do końca 2020 roku!

    Aktualny serwis WWW oraz BIP w Serwisie samorzad.gov.pl dostępny pod adresem: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

     

    Zarządzenie Nr 30/2018 z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy.

    • Drukuj
    • E-mail
    Szczegóły
    Opublikowano: 06 grudzień 2018

    • Poprzedni artykuł
    • Następny artykuł

    Katalog biblioteki w Janowcu Wielkopolskim

    Wiadomości M-GOPS

    • Zapytanie ofertowe MGOPS.271.1.2020 na wykonywanie specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi
    • Krajowa Sieć Alarmowa Sztabu Ratownictwa Społecznej Sieci Ratunkowej
    • Warsztaty kulinarno-żywieniowe 27 luty 2020
    • ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU w projekcie dofinansowanym z Funduszy Europejskich pn. „Przyszłość dla młodych 2!”
    • Janowiecka Wigilia - 21.12.2019 r.
    • Informacja dot. godzin pracy M-GOPS w okresie świątecznym
    • Spotkanie Gwiazdkowe Niepełnosprawnych z Terenu Gminy Janowiec Wielkopolski – 12.12.2019 r.
    • Mikołajki 2019
    • Konkurs plastyczny pt: „Reaguj na przemoc”.
    • INFORMACJA
    • Rejon pracowników socjalnych
    • Zapytanie ofertowe NR MGOPS.271.3.2019 z dnia 16.10.2019 r. świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
    • ZAPYTANIE OFERTOWE 271.3.2019 Z DNIA 19.09.2019 R. NA WYKONYWANIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
    • LINIA POMOCY POKRZYWDZONYM
    • Świadczenie wychowawcze (500+) i świadczenie Dobry Start (300+)
    • Zjazd Rodzin i Przyjaciół Domu Pomocy Społecznej w Tonowie – „Ekologia wśród nas” - 15.06.2019 r.
    • Rodzina 500+
    • Program "Rodzina 500+" od 1 lipca 2019 roku
    • Zjazd Rodzin i Przyjaciół Domu Pomocy Społecznej w Tonowie
    • Spotkanie informacyjne dotyczące programu #Nowa Piątka
    • Ankieta „Przemoc w rodzinie”
    • UWAGA !!! JEŻELI JESTEŚ OFIARĄ PRZESTĘPSTWA
    • OGŁOSZENIE o naborze na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy urzędnika na stanowisko urzędnicze – główny księgowy.
    • Kiermasz Świąteczny 2018
    • Warsztaty kulinarno-żywieniowe
    • Zarządzenie Nr 30/2018 z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy.
    • Mikołajki 1.12.2018
    • Superwizja 2018 - warsztaty dla pracowników
    • POPŻ PODPROGRAM 2017 – efekty
    • FESTYN RODZINNY
    Zwrot podatku akcyzowego

    INFORMACJE o koronawirusie SARS-Cov-2

    + 48 222 500 115 – Całodobowa infolinia dla obywatela w sprawach kwarantanny i zdrowia Chcesz uzyskać odpowiedź online? Pytania i odpowiedzi oraz chat 24/7 dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/pytania-i-odpowiedzi

    ______________________________

    TARCZA ANTYKRYZYSOWA

    ______________________________

    ______________________________

    Koronawirus:
  informacje i zalecenia

    ______________________________

    Premier.gov.pl

    ______________________________

    GIS

    ______________________________

    Koronawirus:informacje i zalecenia

    Najnowsze informacje z BIP

    • Zarządzenie Nr 143/2020 w sprawie wyznaczenia osoby pełniącej obowiązki Kierownika Referatu Infrastruktury i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
    • Zarządzenie Nr 142/2020 w sprawie ustalenia opłat za centralne ogrzewanie w placówkach należących do Gminy Janowiec Wielkopolski.
    • Zarządzenie Nr 141/2020 w sprawie określenia stawek czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych należących do zasobu mieszkaniowego Gminy Janowiec Wielkopolski
    • Zarządzenie Nr 136/2020 w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Janowiec Wielkopolski na 2020 r.
    • Zarządzenie Nr 135/2020 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żernikach, Gmina Janowiec Wielkopolski"
    Platforma zakupowa
    Kupuj świadomie - Produkt polski
    nasz kanał TV
    System Rada
    EcoHarmonogram
    Informator SMS
    Konsultacje Społeczne w Gminie Janowiec Wielkopolski
    Budżet Gminy Janowiec Wielkopolski
    Gospodarka odpadami
    Fundusz Dróg Samorządowych
    Otwarte Strefy Aktywności (OSA)
    Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
    Biegi im. Tomasza Hopfera
    Elektroniczne Dzienniki Urzędowe
    Kompetencje KLUCZowe KLUCZem do sukcesu
    Kącik Przedsiębiorcy
    Powiat Żniński
    Województwo Kujawsko-Pomorskie
    WKU Inowrocław
    Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
    Nieodpłatna pomoc prawna w Powiecie Żnińskim
    LGD Pałuki - Wspólna Sprawa
    Nasza Energia Kujawsko-Pomorskie
    Kącik adopcyjny
    Oceń urząd
    Inwestuj w naszej gminie
    Gmina Janowiec Wielkopolski z lotu ptaka
    Dotacja celowa na pokrycie kosztów instalacji proekologicznych systemów grzewczych
    Zastrzeganie dokumentów tożsamości
    Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim

    Adres

    Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
    • ul. Gnieźnieńska 3,
    • 88-430 Janowiec Wielkopolski
    Telefon: +48 52 30 23 034
    urzad@um-janowiecwlkp.pl

    Godziny urzędowania:
    poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30

    Na skróty

    • Załatw sprawę
    • Archiwum artykułów

    Kontakty

    • Referaty Urzędu Miasta
    • Formularze kontaktowe
    • Sołtysi i rady sołeckie

    Prawne

    • Klauzula informacyjna ogólna dla klientów Urzędu Miejskiego
    • Polityka prywatności
    • Polityka plików cookies
    • Deklaracja dostępności
    Logo projektu Kuźnia Dostępnych Stron   Logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji   Logo Spółdzielni Socjalnej FADO   Logo Fundacji PCJ Otwarte Źródła

    Projekt Kuźnia Dostępnych Stron współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

    © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.

    • BIP
    • YOUTUBE
    • Facebook

    Gmina W SIECI Obserwuj nas na

    Informacje o plikach cookie

    Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...