Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.um-janowiecwlkp.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (skany); przykładem takich informacji są oświadczenia majątkowe, interpelacje i zapytania radnych, wnioski o udostępnienie informacji publicznych, petycje, niektóre informacje opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy zamieszczone w formie artykułów lub załączników nie są dostępne cyfrowo w całości, niektóre informacje zamieszczone w formie artykułów lub załączników opublikowane po wejściu w życie wyżej wskazanej ustawy nie są dostępne cyfrowo w całości, jednak będą sukcesywnie przetwarzane do tej postaci. Filmy, które zostały opublikowane przed dniem 20 września 2020r. nie posiadają napisów dla osób z niepełnosprawnością słuchu i wzroku. Materiały multimedialne opublikowane po wejściu w życie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych uzupełniane są na bieżąco, poprzez wizualną transkrypcje dialogów, która włączana jest za pośrednictwem funkcji CC dostępnej przy nagraniach.
Nadmierne koszty
Zamówienia Publiczne, Oświadczenia Majątkowe, dokumenty przekazane od innych podmiotów publicznych, skany dokumentów z posiedzeń komisji Rady Powiatu. Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
samoocena
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej
możesz zgłosić do Koordynator w zakresie dostępności architektonicznej - Adam Grzeczka;
Koordynator w zakresie dostępności cyfrowej - Michał Szczepanek;
Koordynator w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej - Michał Szczepanek
—
mejlowo admin@um-janowiecwlkp.pl lub
telefonicznie (52) 3023034.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
Do budynku Urzędu Miejskiego (ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski) prowadzą 4 wejścia bez obszaru kontroli. Do 3 wejść prowadzą schody, 1 wejście jest z podjazdem dla wózków. Przy drzwiach wejściowych umieszczony jest dzwonek umożliwiający przywołanie pracownika Urzędu oraz skorzystanie z jego pomocy. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny bez windy. W Urzędzie nie ma pochylni, platform, informacji głosowych. W pobliżu budynku znajdują się 2 parkingi samochodowe z wyznaczonym jednym stanowiskiem dla osób niepełnosprawnych.. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. W budynku znajdują się oznaczenia w alfabecie Braille’a